Цааш нь
Үйлдвэрлэлийн менежер
Ашиглах
Цааш нь
Үйлдвэрлэл хариуцсан чанар шалгагч
Ашиглах
Цааш нь
Үйлдвэрийн туслах ажилтан
Ашиглах
Цааш нь
Үйлдвэрийн тоног төхөөрөмжийн засварчин
Ашиглах
Цааш нь
Үйлдвэрийн засварын инженер
Ашиглах
Цааш нь
Технологич инженер
Ашиглах
Цааш нь
Бүтээгдэхүүний чанарын инженер
Ашиглах

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Үйлдвэрлэлийн менежер

Ажлын байрны зорилго: Хэрэглэгчдийн сонирхол, эрэлт хэрэгцээнд нийцсэн өрсөлдөх чадвар бүхий чанартай бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх үйлдвэрлэл, технологи, менежментийн нөхцөлийг бүрдүүлэн, үйлдвэрлэлийн үйл ажиллагааг тасралтгүй байх нөхцөлийг хангаж ажиллах.

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Үйлдвэрлэл хариуцсан чанар шалгагч

Ажлын байрны зорилго: Бүтээгдэхүүний улсын стандарт, байгууллагын стандарт, технологийн шаардлагад нийцүүлэн түүхий эд материалаас эхлэн бэлэн бүтээгдэхүүн гарах хүртэлх шат дамжлагад хяналт тавих, бүтээгдэхүүний чанарыг сайжруулах.

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Үйлдвэрийн туслах ажилтан

Ажлын байрны зорилго: Үйлдвэрлэлийн үйл ажиллагаанд туслан ажиллаж, үйлдвэрлэлийн тасралтгүй үйл ажиллагааг хангах.

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Үйлдвэрийн тоног төхөөрөмжийн засварчин

Ажлын байрны зорилго: Тоног төхөөрөмжийн гэмтлийг түргэн шуурхай, чанартай засварлан, үйлдвэрлэлийн хэвийн тасралтгүй ажиллагааг хангах.

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Үйлдвэрийн засварын инженер

Ажлын байрны зорилго: Байгууллагын хэмжээний тоног төхөөрөмжийн их, урсгал засвар, хөрөнгө оруулалтаар авах эд хөрөнгийн жагсаалтыг нэгтгэж гаргах, төлөвлөгөөнд тусгаж батлагдсан бизнес төлөвлөгөөний дагуу засварын ажлыг чанартай хийгдэх нөхцөлөөр хангаж хяналт тавих, гүйцэтгэлийг газар дээр нь шалгаж үнэлгээ өгөх, засварын олон жилийн графикийг мөрдүүлэх, ажлын төсөв зохиолгох.

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Технологич инженер

Ажлын байрны зорилго: Үйлдвэрлэлийн бүтээгдэхүүнийг чанарын өндөр түвшинд гаргах, үйлдвэрлэлийн хэмжээг нэмэгдүүлэх, эдийн засгийн үр ашгийг дээшлүүлэхэд өөрийн хариуцсан ажиллагсдыг үр дүнтэй зохион байгуулж ажиллах

ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН САЛБАР

Бүтээгдэхүүний чанарын инженер

Ажлын байрны зорилго: Бүтээгдэхүүний чанарын баталгаажуулалтыг стандартын дагуу зохион байгуулж, чанартай холбоотой бодлого, тогтолцоо, үйл ажиллагааг тасралтгүй оновчлон сайжруулж, чанарын удирдлагыг үр дүнтэй хэрэгжүүлэх замаар хэрэглэгчид хүргэх үнэ цэнэ, сэтгэл ханамж, байгууллагын өрсөлдөх чадварыг тасралтгүй нэмэгдүүлэх.