ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН ҮНДСЭН KPI (ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН ГОЛ ҮЗҮҮЛЭЛТҮҮД)

АЖИЛД АВАХ KPI
1. Ажлын байр нөхөх хугацаа:: Ажлын байрыг нөхөхөд шаардлагатай дундаж хугацаа, үр дүнтэй ажлын орчныг илэрхийлнэ.
2. Томилгооны Зардал: Шинэ ажилтныг ажилд авахад гардаг нийт зардал.
3. Ажилд Орохын Чанар: Гүйцэтгэлийн хүлээлтийг хангаж, давсан ажилтнуудын хувь хэмжээ.

АЖИЛЧДЫН ОРОЛЦОО KPI
1. Ажилчдын Сэтгэл Ханамж: Ажлын орчин болон үүрэгтээ сэтгэл хангалуун ажиллаж буй ажилтнуудын хувь.
2. Ажилтны Хадгалалт: Тодорхой хугацаанд компанид үлдсэн ажилтнуудын хувь.
3. Ажилтны Цэвэр Сурталруулагч Оноо (eNPS): Ажилчдын үнэнч байдал, сэтгэл ханамжийг хэмжих үзүүлэлт.

СУРГАЛТ БА ХӨГЖЛИЙН KPI
1. Сургалтын Оролцоо: Сургалтын хөтөлбөрт оролцож буй ажилтнуудын хувь.
2. Сургалтын Үр Нөлөө: Сургалтын үр дүнг ажилчдын гүйцэтгэл болон бизнесийн амжилтанд хэрхэн нөлөөлж байгааг илэрхийлнэ.
3. Хөгжлийн Боломжууд: Ажилчдад олгосон хөгжлийн боломжуудын тоо.

ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН УДИРДЛАГЫН KPI
1. Гүйцэтгэлийн Үнэлгээ: Байгууллагын гүйцэтгэлийн үнэлгээний түвшин.
2. Зорилгодоо Хүрэх Хувь: Гүйцэтгэлийн зорилгоо амжилттай биелүүлсэн ажилчдын хувь.
3. Санал Хүсэлт ба Дасгалжуулалт: Ажилчдад үзүүлэх санал хүсэлт, дасгалжуулалтын чанар, давтамж.

ТӨРӨЛ БАЙДАЛ, ТЭГШ БАЙДАЛ, ХАМРУУЛАХ (DEI) KPI
1. Төрөл Бүрийн Байдлын Индекс: Ажиллах хүчний олон талт шинж чанар бүхий бүлгүүдийн эзлэх хувь.
2. Хамруулах Индекс: Ажилчид өөрсдийгөө байгууллагад багтаж, үнэлэв гэж мэдэрдэг хувь.
3. Шударга Хуваарилалт: Хүний нөөцийн бодлого, үйл ажиллагааны шударга, тэгш байдлыг бататгах.

ХН-ИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ KPI
1. ХН-ийн Ажилчны Харьцаа: Нэг хүний нөөцийн ажилтанд ногдох нийт ажилтны тоо.
2. Процессийн Үр Ашиг: Тэтгэмжийн удирдлага, цалингийн боловсруулалттай холбоотой үр ашиг, цаг хугацааны зардал.
3. Ажилтны Мэдээллийн Менежмент: Ажилчдын мэдээллийг үнэн зөв, бүрэн бүтэн байлгах.

Эдгээр KPI нь хүний нөөцийн багуудын үр дүнг хэмжиж, сайжруулах шаардлагатай чиглэлүүдийг тодорхойлоход тусалж, байгууллагын үр ашгийг дээшлүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэнэ.